maanantai 13. tammikuuta 2014

Kyllä me pidetään susta kiinni!

Tänään kävin nopeasti mun sairaanhoitajan luona. Mua oli vaivannut ajatus siitä, että aikookohan he potkia mut pois sieltä polilta, kun oon niin hankala välillä ja en suostu syömään lääkkeitä. Onneksi sairaanhoitajani sanoi etteivät tietenkään. Kuulemma se, että ei syö lääkkeitä ei ole syy lopettaa hoitosuhdetta, vaan se riippuu siitä voinnista ja hoidon tarpeesta. Ja tällä hetkellä mä kuulemma tarviin apua. Sitten hän sanoi mielestäni todella ihanasti: ”Kyl me susta pidetään kiinni”. Kai se toi jonkinlaista turvaa siitä, että he eivät hylkää minua, vaan jaksavat auttaa vaikka olisinkin vaikea. Kyllä musta sitten osa kuitenkin kai ymmärtää ja on sitä mieltä, että tarvitsen apua, vaikka sitä onkin vaikea myöntää.

Oon kerran ennenkin kirjoittanut tänne kyseiset laulun sanat, mutta pakko kirjoittaa ne uudestaan. Tuli tuosta lauseesta heti tämä laulu mieleen.. Kyseessä siis Johanna Kurkelan ”Ainutlaatuinen”. Kannattaa kuunnella, kaunis laulu ja hienot sanat!

”Ystäväsi huolehtii
kun askelees on hatarat
Elämässä pitää kii
jos sen päältä putoat”
 
 
Tässä linkki videoon:





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti