torstai 12. joulukuuta 2013

Lääkäri!

Eilinen keskustelu meni kohtalaisen hyvin. Ei ollut kyllä yhtään kiva keskustella, koska hän kyseli koko ajan viiltelystä ja itsetuhoisista ajatuksista. Lipsautin vielä senkin, että ostin keittiösakset, jotta voin viillellä silloinkin kun äiti on kotona, ilman että haen ne keittiöstä. Siitä hän ei ollut iloinen ja keskustelu meni jotenkin näin:


Hän: ”Esitän nyt ehkä tyhmän kysymyksen, mutta kysyn nyt kuitenkin”
Minä: ”….”
Hän: ”Voisitko kuvitella, että jättäisit ne sakset tänne?”
Minä: ” No siis en!”
Hän: ”Miksi et? Jos edes seuraavaan kertaan asti, niin tietäisin, että oot turvassa..”
Minä: "En mä nyt taida.. ja vaihetaan jo puheenaihetta.."


Kaiken lisäksi sain tietää, että joudun näkemään lääkäriä nyt maanantaina. Mulla lopetetaan yksi lääke ja sitä on nyt hitaasti vähennetty. Nyt kun mun sairaanhoitaja kertoi mun tän hetkisestä tilanteesta ja sitte kysyi voiko sitä taas vähentää, niin lääkäri oli sanonut haluavansa nähdä mut… En tykkää yhtään! Se lääkäri on kyl huippukiva ja ammattitaitoinen, mutta silti jännittää puhua hänelle, kun hän päättää kaikista lääkkeistä. Ja mun nukkuminen on ollut aika huonoa Tenoxinkin kanssa, niin siihen saattaa tulla muutoksia.. Että sellaista tällä kertaa, nyt pitää vaan odotella sinne maanantaihin, niin näkee mitä tapahtuu..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti