keskiviikko 20. heinäkuuta 2016

Kamu!

Eläinaiheinen postaus taas tällä kertaa :)

Marsuja en saanutkaan, koska niitä ei ollut missään saatavilla. Mutta se ei haitannut, koska niiden sijasta sain kanin! Se tuli minulle eilen ja sen nimi on Kamu. Olen opiskellut jo paljon kanien ruokavaliosta ja muista hoidollisista asioista. Parasta on, että Kamu on jo hieman rohkaistunut tuloon verrattuna, ja jo tänään voin kokeilla silittää häntä ja ottaa syliin! :)

Näin vaan se olotila voi muuttua. Nyt olen jo koko päivän ollut iloinen, ei paljoa huonoja ajatuksia. Eli suuri kiitos siis tämän sairaalan henkilökunnalle! Ihanaa, että he halusivat piristää minua, ja siinä kyllä onnistuivat! :)


Kamu <3

1 kommentti:

  1. Minulla oli kaksi kania joskus, ja myöhemmin marsuveljekset. Varsinkin marsuihin kiinnyin ihan hirveästi ja muistelen poikia vieläkin lämmöllä. Jyrsijän kesyttäminen vaatii aikaa ja vaivaa mutta on mukavaa kun toinen oppii luottamaan

    Aluksi kun pojat tulivat en osannut yhtään ymmärtää niiden purinoita ja eleitä mutta myöhemmin sitä huomasi että ovatkin aika ilmeikkäitä kavereita :)

    VastaaPoista