maanantai 10. helmikuuta 2014

Työssäoppiminen!

Ja taas oon melkeen kaksi viikkoa ollut kirjoittamatta, pahoittelut siitä! Sairaanhoitajan oon tässä välissä nähnyt pari kertaa, mutta mitään ihmeellistä ei olla keskusteltu. Ne peruskysymykset: miten olen voinut, paljon oon nukkunut, millainen mieliala ja oonko viillellyt. Ja perusvastaukset: ihan ok, vaihtelee 0-3 tuntii, mieliala suht tasainen ja olen viillellyt. Viime kerralla luin ne kohdat kirjasta, jotka kirjoitinkin tekstissäni "En halua kuolla, en vain jaksa elää" + muutaman muun kohdan samaisesta kirjasta. Hänestä ne olivat mielenkiintoisia ja kyseli paljon koenko asiat samalla tavalla ja toivoisinko niiden muuttuvan ja näenkö muita vaihtoehtoja. Seuraavaa aikaa ei vielä olla sovittu, koska mun aikataulut on niin auki..

Ja syy miksi aikataulu on niin sekava, on se, että minulla alkoi tänään työssäoppiminen! 10.2.-21.3. olen poissa koulusta! Eka päivä on aina jännittävä ja infoa ja uusia ihmisiä tulee aivan liikaa, mutta mukavaa oli! Oon tosi innoissani ja iloinen, että aamulla pääsee sinne taas! Henkilökunta vaikuttaa mukavalta ja ottivat mut ihan hyvin vastaan. Kyllä se pikku hiljaa tästä käynnistyy..:)

Olotilaa en jaksa alkaa kuvailemaan, koska en yksinkertaisesti osaa siitä mitään kertoa. Hyvin samantapainen kuin edellisilläkin viikoilla, väsymys päälimmäisenä. Nyt kuitenkin pientä piristystä tuo toi harjoittelu :)


"We are not what we know but what we are willing to learn”
Mary Catherine Bateson
 
 
"Learning is a treasure that will follow its owner everywhere"
Chinese Proverb
 
 
"The beautiful thing about learning is nobody can take it away from you"
B. B. King
 
 
 
Eli kaikki te jotka vielä opiskelette: koittakaa jaksaa ja muistakaa, että opiskelu on etuoikeus! Kaikki ei voi kiinnostaa, mutta kun nekin käy läpi, löytää sen oman juttunsa! Tsemppiä teille!
 

2 kommenttia:

  1. Miten sinulla on mennyt?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin on mennyt ja on ollut kiva työssäoppimisen aloitus! Ihania ohjaajia mulla! Mutta just siis kirjoitin uuden postauksen, missä kerron tarkemmin miten on sujunut :)

      Poista